Jesteś w kategorii: Strony nie znaleziono i inne problemy | Wszystkie kategorie

Przejdź do kategorii: lub
 


Odpowiedź:

Możesz zalogować się do Panelu zarządzania swoją stroną wchodząc na adres twoja-strona.ucoz.pl/admin. Adres strony to login a hasło zostało ustalone przez Ciebie podczas rejestracji w uCoz.


Zapomniałeś/aś swojego hasła? Skorzystaj proszę z tego formularza: guid.uid.me/remind.



Odpowiedź:

Wszystkie informacje odnośnie serwerów uCoz, zaplanowanych czy awaryjnych zmianach czy problemach technicznych dostępne są w adekwatnych wątkach na głównym, ogólnoświatowym forum uCoz Community.

 



Odpowiedź:

Istnieje kilka powodów dla których strona w uCoz może zostać zablokowana:

  • Naruszenie praw autorskich;
  • Naruszenie praw do znaku towarowego;
  • Nielegalna zawartość;
  • Spam.

Więcej powodów dla których Twoja strona mogła zostać zablkowana znajdziesz na dot. Skarg dotyczących nielegalnego korzystania z usług.

Jak przywrócić swoją stronę 

Jeżeli chcesz aby Twoja strona została odblokowana musisz usunąć powody, dla których blokada została założona i które zostały określona na stronie blokowania. Następnie, skontaktuj się z zajmującym się zażaleniami poprzez Formularz zażaleń.



Odpowiedź:

Istnieje kilka powodów dla których dany adres IP mógł zostać zablokowany:

  • Zablokowane IP przy logowaniu się na stronę. Jeżeli próbowałeś/aś zalogować się na swoją stronę i widzisz wiadomość informującą o tymczasowym zablokowaniu Twojego adresu IP oznacza to, że wpisano wielokrotnie błędne dane logowania. Twoje IP zostanie odblokowane w ciągu kilku godzin.
  • Zablokowane IP podczas przeglądania strony. Jeżeli podczas przeglądania strony zobaczysz wiadomość informującą o zablokowaniu Twojego adresu IP oznacza to oznacza to obecność w kodzie strony skryptów JQuery zawierających wiele zapytań typu get i post. Zbyt częste odświeżania i kliknięcia na stronie mogą doprowadzić do tymczasowego zablokowania adresu IP- jest to jeden ze sposobów ochrony przed atakami DDoS. Więcej informacji znajdziesz na ogólnoświatowym forum uCoz Community.
  • "Dostęp z Twojego adresu IP jest niedozwolony". Tę wiadomość zobaczysz, jeżeli w Panelu zarządzania włączyłeś/aś opcję logowania z jednego, stałego adresu IP a próbujesz zalogować się z innego adresu. Jeżel Twoje IP uległo zmianie- skontaktuj się ze Wsparciem technicznym uCoz poprzez formularz kontaktowy. Wiadomość powinna zawierać odpowiedź na tajne pytanie, powód dla którego adres IP uległ zmianie, adres URL Twojej strony oraz adres IP który został ustalony jako stały w Panelu zarządzania (jeżeli pamiętasz ten adres).


Odpowiedź:

W systemie  uCoz stale odbywa się czyszczenie nieaktywnych ("martwych") stron. Strona jest uznana za martwą, jeśli nikt nie odwiedza jej w ciągu 40 dni.

Nie martw się jednak- system nie usuwa stron od razu, tylko zaznacza je do usunięcia (przez co nie działają). Strona ma ten status przez następne 15 dni, a w tym czasie niemożliwe jest zarejestrowanie strony o tym samym adresie. W okresie, gdy strona jest zaznaczona do usunięcia, nadal jest możliwe jej przywrócenie. Jednak możemy przywrócić tylko stronę, która ma wystarczającą liczbę wpisów, nie przywracamy pustych stron!

Jeżeli nie otrzymałeś powiadomienia o dezaktywowaniu Twojej strony lub jeżeli nie udało Ci się dokonać przywrócenia (reaktywacji) strony skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym uCoz poprzez ten formularz.

 

Dlaczego moi użytkownicy nie są zliczani?

Jeśli na swojej stronie używasz plików .html, to odwiedzający taką stronę nie są uwzględniani i takie strony również są usuwane po 40 dniach. Zgodnie z regulaminem system, powinieneś stosować co najmniej jeden moduł treści (blog, wiadomości, katalogi, forum, księga gości itd.). Jeśli potrzebujesz prostej statycznej strony zbudowanej ze stron html, to uCoz nie jest tym, czego potrzebujesz.



Odpowiedź:

Możliwe problemy:
 

  • Twoja przeglądarka lub zapora systemu nie akceptuje plików cookie (albo je blokuje). Zmień ustawienia tych programów, a będziesz w stanie się zalogować.
  • Wykorzystywany jest serwis do dzielenia ruchu („Traffic Compressor”). Przy korzystaniu z takiej usługi cała informacja jest kompresowana i przesyłana przez inny serwer. Dlatego adres IP może się zmieniać za każdym razem, kiedy aktualizujesz stronę.
  • Zainstalowałeś oprogramowanie, które dynamicznie zmienia adres proxy i co za tym idzie ukrywa twoje prawdziwe IP. Należy wyłączyć ten program na czas pracy z Panelem zarządzania i ze stroną, gdyż stosujemy powiązanie z adresem IP (jest to standardowa metoda zapewnienia bezpieczeństwa).
  • Ktoś inny próbuje pracować w Panelu zarządzania równolegle z tobą. Ponieważ sesja jest powiązana z adresem IP, nie jest możliwa praca z dwóch różnych adresów IP jednocześnie. Te ustawienie może zostać zmienione tu: Panel zarządzania -> Bezpieczeństwo -> Ustawienia zabezpieczeń: Maksymalna liczba jednoczesnych logowań do Panelu zarządzania.


Odpowiedź: Logowanie do systemu uCoz odbywa się przy pomocy konta w systemie uNet.

  • Przejdź do www.unet.com
  • Wpisz adres e-mail i hasło, podane podczas rejestracji (twój potwierdzony adres e-mail jest używany w formularzu logowania uNet. Liczba zarejestrowanych kont w systemie uNet (uID) jest taka sama, jak liczba liczba kont o unikatowych adresach e-mail. Jeśli twój adres e-mail nie został potwierdzony, to uID nie zostało utworzone i zalogowanie nie będzie możliwe). 
  • Zalogowanie się do Panelu sterowanie jest też możliwe ze strony http//mysite/admin